13

13

13

من متولد
سیزدهمین
روز یکی از ماه های یکی از
سال های خدا هستم
از تاریخ تولد که بگذریم
مجموع اعداد شماره شناسنامه من می شود
سیزده
و همین طور تعداد حروف اسم و فامیلم
و ...
من که از 13 جز خیر چیزی ندیدم ...
و با افتخار می نویسم
من خود آن سیزده ام ...

طبقه بندی موضوعی

سیزده

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۵۰ ب.ظ


سرنوشت :

سلام

بالاخره و بعد از سال ها تصمیم گرفتم یه دفتر مجازی داشته باشم

چقدر خوشحالم که افتتاح این دفتر مجازی با نام ((سیزده)) در ((13)) رجب اتفاق افتاد

هنوز تصمیم خاصی برای محتوای دفتر مجازیم نگرفتم !

اما فعلا با آخرین غزلم شروع می کنم :

 

سر ریز زخم های دلم شد جزام ها

باید رسد به گوش کسی این پیام ها

 

هابیل های قصه همیشه برادرند

با گرگ های قصه و در چنگ دام ها

 

قابیل ها همیشه به مقصد نمی رسند

ما که نمی رسیم شدیم از کدام ها

 

تاریخ را همیشه غالب میدان نوشته است

شاید چنین نبوده تمام قیام ها

 

گاهی زمان خاتمه باید سلام کرد

پس آخرش نبود سلام تمام ها

 

وقتی سلام هیچ کسی بی طمع نبود

دلخوش نباش دگر از سلام ها

 

هنگام رفتنت همه دنیا خراب شد

هر لحظه لحظه زلزله میشد ز گام ها

 

....

 

یک بیت هم برای عمه ی سادات گفته ام:

لعنت به چشم های هرزه و لعنت به بام ها

 

پا نوشت :

بیت آخر بی ارتباط نیست به این روز ها

راستی امروز ((13))/2014/05 هم هست

این هم یک سیزده دیگر !!!!

نظرات  (۸)

پس احتمالاکارهمون وهابی ها هست...

سلام وقت بخیر و ایام بکام، با یه مژده ناب بروزم تشریف بیارید.


سلام.بادوستمون موافقم.چشم رواذیت میکنه.

البته یکم دلگیرم هست.واقعا بین المللیه؟!

پاسخ:
سلام
ممنون که سر زدید
یه قالب خوب پیدا کنم عوضش می کنم راستش درد مجبوریه وگرنه زیاد به دل خودم هم نیست
و اما در مورد بین المللی بودن نحسی سیزده :
آیا میدانستید فرانسه زمان شاه که برای ایران هواپیما ساخت صندلی 13 نداشت!!!!
ترتیب صندلی ها وقتی به 13 می رسید میشد 1+12 !!!
منم خودم شنیدم صحتش به عهده گویندش
اما واقعا اقوام دیگری هم خارج از ایران هستند که 13 را نحس میدونن
راستی این قالب وبلاگتون بدجورچشم رواذیت میکنه.بدجوووووور
پاسخ:
دلیلش را بفرمائید سعی می کنم اصلاحش کنم
بنظرمن این نحس کردن سیزده کار این وهابی های ملعونه.والااااااا
پاسخ:
سلام
نظر جالبی دارید اما میدونستید این اعتقاد نحس بودن 13 یک مسئله بین المللی ست ؟؟؟!!!
  • علیرضا بیگدلی
  • سلام

    بروز هستم با عنوان : خواهرم! عکس ات را در فضای مجازی دریاب...

    منتظر حضور و نظر شما

    به آدرس :

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/02/26/aks312312

    وبلاگ:فرهنگ پرواز

    پاسخ:
    سلام
    ممنون که سر زدید
    به وب شما هم سر زدم
    مطلب جالبی بود
    سلام
    از شعرتون خوشم اومد
    بویژه یک دوجا معانی نوعی درونش بود که لذت بردم
    قلمتون جاری
    پاینده باشید
    یاحق
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از آمدن و ممنون تر از نظر
    نظر لطف شماست
    وقتی سلام هیچ کسی بی طمع نبود
    دلخوش نباش دگر از سلام ها

    (سلام نمی کنم به دلیل همین بیت!)؟
    غزل خوب و دست سرجایی بود شعر از کی بود ؟ از خودتون ؟ یا کسی دیگر ؟ در هر دو صورت اسم شاعر مینوشتید خب حیفه .

    و اما سیزده بایست جالب شود آغازی قشنگ و عنوانی جالب و توضیحی صحیح دارد 
    باشد که رو به راه شود

    من لینکم ! متشکر.
    پیاده رو ی شاعر دوست داشتنی من هم لینکه جالبه ! 

    یا حق
    پاسخ:
    شعر از بنده حقیر بود
    اما از قدیم الایام من با اسم مستعار بیشتر حال می کردم
    پس شاعر را بخوانید سیزده !
    ممنون که به ما سر زدید
    و ممنون تر که نظر دادید
    راستی به استناد بیت
    "گاهی زمان خاتمه باید سلام کرد"
    سلام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی