13

13

13

من متولد
سیزدهمین
روز یکی از ماه های یکی از
سال های خدا هستم
از تاریخ تولد که بگذریم
مجموع اعداد شماره شناسنامه من می شود
سیزده
و همین طور تعداد حروف اسم و فامیلم
و ...
من که از 13 جز خیر چیزی ندیدم ...
و با افتخار می نویسم
من خود آن سیزده ام ...

طبقه بندی موضوعی

راز عشق ...

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰ ق.ظ

سرنوشت ...

سلام و عرض ادب و احترام

طاعات و عبادات قبول

اول و مثل همیشه تشکر از لطف همه به خصوص قدم رنجه استاد اصغر عظیمی مهر و استاد حسن بیاتانی و همه دوستان که می ترسم با اسم بردن کسی از قلم بیفته

دوم بالاخره ماه مبارک رمضان باعث شد کمی فراغت پیدا بشه و دستی به ظاهر وب بکشم و سربرگش را اختصاصی کنم اگر در موردش نظری دارید بفرمائید

سوم از اون جایی که قرار گذاشتم این وب بیشتر دفتر مجازی شعرهام باشه علی رغم اینکه هرروز سر می زنم دیر به دیر آپ می کنم بنابراین تصمیم گرفتم صفحه ای به نام "دلنوشته های سیزده" ایجاد کنم و اونجا را بیشتر آپ کنم زین پس سعی می کنم اون صفحه زودتر آپ بشه که شرمنده دوستانی که پیگیر سیزده هستند هم نباشم

چهارم در پست قبل به بی پلاک عزیز قول دادم غزل بعدی "تقدیر وقتی مهر شد سخت است تغییرش" باشه اما متاسفانه یکی دو بیت اون غزل هنوز آماده نیست و فعلا غزل "راز عشق" را تقدیم می کنم :

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

baran-barf


این راز چو عشق است که در حرف نگنجد

این اشک فراق است که در ظرف نگنجد


رازی ست میان من و باران و تو عشق

این راز لطیف است به صد برف نگنجد


آموخته ام عشق نه فعل است نه مفعول!!!

عاشق شدن آن است که در صرف نگنجد!


عاشق شدن آن است که معشوق تو باشی!

این است که هر قدر شود قلب بشر ژرف نگنجد!


رازی که غریب است میان سَرِ نی تا سر محمل

این راز چو عشق است که در حرف نگنجد...


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پانوشت :

دوستان پس دیگه سفارش نکنم اگر به ما سر زدید و صفحه اول آپ نشده بود به صفحه "دلنوشته های سیزده" مراجعه کنید

راستی پیشاپیش عید سعید فطر مبارک...

التماس دعا

eid-fetr

نظرات  (۹)

  • افشین پارسائیان
  • در مسلخ عشق
  • سلام...
    شعر زیبایی بود.
    عاشق شدن آن است که در صرف نگنجد...
    این از روحیه خلاقتون هست.
    لینک شدید.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    لطف دارید
    شما هم وب جالبی دارید
    شما هم لینک شدید
  • سعید اخوان
  • ممنون که وب من سر زدید باز هم تشریف بیارید!
    مطالبتون بسیار زیباست،
    لذت بردم...
    پاسخ:
    سلام
    خواهش می کنم
    لطف دارید
    عاشق شدن آن است که معشوق تو باشی!

    سلام
    ممنون ...
    پاسخ:
    سلام
    اینکه مخاطب بیت یا مصرعی را که دوست داشته بنویسه را دوست دارم ...

    ممنون که سر زدید و نظر دادید

    شما هم وب جالبی دارید ...
    سلام
    عیدتون مبارک
    احسنت
    پاسخ:
    سلام
    عید شما هم مبارک
    ممنون
    سلام
    عیدتون با تاخیر مبارک
    پاسخ:
    سلام
    عید شما هم مبارک

    ممنون که سر زدید
    یاعلی
    احسنت...
    زیبا...................
    پاسخ:
    سلام
    بزرگوارید
    ممنون
    سلام علیکم.
    ببخشید، بار قبل فراموش کردم بنویسم که شعرتان بسایر زیباست!
    درود بر شما...
    طبعتان روان!

    یاحق.

    پاسخ:
    سلام
    شما همیشه لطف دارید
    ممنون
    موفق باشید
    یاعلی
    سلام
    عید شما مبارک 

    کل غزل خوب بود واین بیت 

    آموخته ام عشق نه فعل است نه مفعول!!!
    عاشق شدن آن است که در صرف نگنجد!
    و مصرع 
    رازی ست میان من و باران و تو عشق

    فوق العاده عالی بود 
    خیلی خوش وزن و روان هم بود 
    ممنون.

    پاسخ:
    سلام
    مثل همیشه من رو شرمنده کردی
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی